вівторок, 5 червня 2018 р.

Загальні правила поведінки


ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.


10 коментарів:

  1. Дуже корисна інформація! Дякую

    ВідповістиВидалити
  2. Я Абрам Александр, бизнесмен, которому удалось возродить свой умирающий лесозаготовительный бизнес с помощью посланного Богом кредитора, известного как Бенджамин Ли, консультант по займам. Я проживаю в Екатеринбурге Екатеринбург. Что ж, вы пытаетесь начать бизнес, погасить свой долг, расширить существующий, вам нужны деньги для покупки материалов. Были ли у вас проблемы с попыткой получить хорошую кредитную линию, я хочу, чтобы вы знали, что мистер Бенджамин проведет вас через это. Это подходящее место для вас, чтобы решить все ваши финансовые проблемы, потому что я живое свидетельство, и я не могу просто держать это при себе, когда другие ищут способ получить финансовую поддержку ... Я хочу, чтобы вы все связались с этим посланным Богом кредитором используя детали, указанные в другом, чтобы стать участником этой прекрасной возможности. Электронная почта: 247officedept@gmail.com или WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити